Kini anda boleh memberikan pelanggan anda akses masuk ke portal sendiri untuk melihat pelbagai sebut harga, invois dan resit yang anda keluarkan kepada mereka pada bila-bila masa. Dengan akses mudah terhadap data mereka, anda akan dapat tingkatkan kepuasan pelanggan anda. Tahukan anda, sebelum ini hanya syarikat besar yang dapat menawarkan Portal Pelanggan layan diri kepada pelanggan mereka. Sekarang anda juga boleh dengan menggunakan OfficeCentral!
Selain itu, Portal Pelanggan juga dapat membantu meningkatkan produktiviti anda kerana pelanggan anda dapat mengakses data mereka dengan mudah. Ini juga dapat meningkatkan kepuasan pelanggan anda kerana mereka dapat mengakses data mereka pada bila-bila masa dan dari mana sahaja mereka berada.
Anda juga boleh menghubungkan Portal Pelanggan ke VenturePay, yang membolehkan anda menerima pembayaran dalam talian. Pelanggan anda boleh membayar dalam talian bila-bila masa seperti membuat bayaran invois, atau membuat pembelian dari B2B Portal.
Sekiranya pelanggan membayar secara dalam talian melalui Portal Pelanggan, sistem akan secara automatik menghasilkan resit kepada pelanggan anda untuk setiap pembayaran yang berjaya. Ini akan menjimatkan banyak masa dan sumber. Pelanggan anda juga akan gembira kerana mendapat resit yang cepat.
Sistem Portal Pelanggan OfficeCentral adalah berintegrasi dengan Sistem Perhubungan Pelanggan (CRM) dan juga Sistem Jualan POS. OfficeCentral juga mempunyai ciri Perakaunan Automatik yang secara automatik akan melakukan transaksi perakaunan anda dalam Modul Perakaunan, seperti apabila pembayaran diterima melalui Portal Pelanggan ini. Ini akan menjimatkan masa akauntan anda dengan ketara. Laporan Perakaunan anda dihasilkan secara automatik oleh sistem.
Pelanggan kami dapat memilih pembekal mana yang ingin mereka lihat, melihat dan memuat turun semua sebut harga, mengesahkan pesanan, invois, membayar secara dalam talian melalui sistem, melihat pelbagai papan ringkasan maklumat ringkasan.
Portal Pelanggan OfficeCentral akan memberikan senarai syarikat kepada pelanggan kami yang membekalkan produk atau perkhidmatan kepada mereka jika mereka menggunakan OfficeCentral.
Pelanggan kami boleh mendapatkan maklumat mengenai semua petikan dan butiran terperinci dalam petikan dalam modul ini.
Pelanggan kami boleh mendapatkan maklumat mengenai semua invois bersama dengan item terperinci dalam modul Invoice ini.
Pelanggan kami dapat melihat resit untuk semua pembayaran anda. Pelanggan boleh mendapatkan resit dengan segera apabila mereka menggunakan modul pembayaran dalam talian. Mereka boleh memuat turun semua resit di portal jika diperlukan.
Lihat maklumat syarikat pelanggan kami dari portal pelanggan. Pelanggan boleh meminta pembekal mereka untuk mengemas kini maklumat mereka apabila mereka menukar maklumat syarikat mereka sehingga semua data syarikat mereka.
"Syarikat kamisudah menggunakan sistem OfficeCentral selama lebih 5 tahun. Kami menggunakan sistem sejak kerajaan bermula implementasi sistem GST. kami amat berpuas hati dengan sistem ini seban kami dapat simpan and rekod bisnes harian kami, walaupun akses dengan menggunakan telefon pintar.
Sistem OfficeCentral sudah banyak membantu kami menyediakan invois, pesanan penghantaran, perakaunan, berhubung dengan para pelanggan dan kewangan. Harga sistem ini amat berpatutan dan dalam bajet kami untuk syarikat kami yang kecil. Semuanya dapat diakses dia dalam Cloud, tak perlu storan komputer yang besar.
Secara keseluruhannya, saya mengesyorkan sistem OfficeCentral kepada pengguna yang mencari sistem yang meliputi hampir semua aspek dalam perniagaan."
"Sistem OfficeCentral memudahkan kerja orang perakaunan kerana boleh menjana invois, voucher pembayaran dan pesanan pembelian dalam satu platform. Ia juga sangat user-friendly, orang yang tiada latar belakang akaun pun boleh menggunakan sistem OfficeCentral. Harga OfficeCentral juga mampu milik terutama sekali untuk PKS"
"Sistem OfficeCentral sangat memudahkan, senag nak akses sebab boleh lihat semua sistem dalam satu platform. Ia sangat user friendly dan boleh akses di mana sahaja menggunakan telefon, laptop, tab dan komputer."
"OfficeCentral sangat memudahkan. Semua invois dan resit dalam kawalan dan laporan senang dijana apabila diperlukan."
"Sistem OfficeCentral mudah diakses di mana-mana walaupun tiada di office dan sistem sangat la protect kerana mempunyai step step keselamatan sebelum ia generate ke report."
"OfficeCentral adalah sistem yang terbaik untuk PKS sebab OfficeCentral merupakan sistem yang simple yang dapat membantu usahawan mengurus prestasi dan hasil perniagaan yang boleh diakses di mana-mana dan bila-bila masa. Sistem solusi pengurusan syarikat, semuanya di satu tempat"