OfficeCentral | Pakej Digital Penjaja OfficeCentral - Your Cloud-based ERP Solutions for your business.

Sebagai seorang pemilik perniagaan, adakah anda sedang mengalami masalah-masalah di bawah?

kurang bantuan dari segi geran atau pinjaman

Kurang akses kepada bantuan daripada Kerajaan dari segi geran atau pinjaman disebabkan oleh tiada rekod jualan yang tersusun?

susah rekod jualan secara manual

Ingin menjana rekod jualan dengan lebih terperinci?

tak ada terminal untuk terima bayaran melalui kad

Jualan menurun hanya sebab tidak boleh menerima bayaran melalui Kad Debit / Kad Kredit?

risau wang jualan dicuri

Risiko penggunaan wang / resit pembayaran secara kod QR palsu, kehilangan wang tunai dan risiko dirompak apabila transaksi menggunakan duit kertas?

Dapatkan Pakej Digital Penjaja Kami Melalui Geran Digital Penjaja MADANI!

Melalui geran penjaja ini, anda boleh mendapatkan pakej dengan potongan sehingga RM 1000* melalui Geran Digital Penjaja MADANI! Anda hanya perlu membayar sebanyak RM 100 untuk terminal deployment sahaja.

OfficeCentral boleh membantu dalam menjayakan perniagaan anda


cloud-based solution

1 Tahun Langganan OfficeCentral POS Untuk 1 Pengguna.

integration modules

1 Sesi Online Training OfficeCentral POS

automation process

1 Tahun Langganan Terminal EDC untuk 1 Unit

*Tertakluk pada terma & syarat

Dengan RM 100 Sahaja, Anda Boleh Mula Terima Bayaran Secara Cashless

Dapatkan lagi manfaat lain yang menarik seperti:

Grow your business with OfficeCentral ERP

Rekod Jualan & Laporan Secara Automatik

OfficeCentral POS membolehkan anda merekod jualan dan menjana laporan dengan teratur. Laporan yang teratur memudahkan anda untuk memohon bantuan geran dan pinjaman apabila anda perlukan.

Increase Productivity

Tambah Point-of-Sale Perniagaan Anda

Naikkan jualan anda dengan membolehkan pelanggan anda membayar menggunakan Kad Debit dan Kad Kredit dengan mudah!

Standardise Procedures

Mengurangkan Risiko Kucurian / Kehilangan Wang

Kurangkan risiko kecurian dan kehilangan wang dengan menggunakan peranti Terminal EDC untuk menerima bayaran.

Take action now!

Membantu Menjadikan Sistem Kerja Menjadi Lebih Teratur

Sistem kerja boleh dijalankan dengan lebih teratur, kurangkan kesilapan juruwang dan juga dapat menyemak transaksi kerana semua transaksi direkod dalam penyata.

Kelayakan untuk Geran Digital Penjaja MADANI

Adakah Anda Layak Menerima Bantuan Geran Ini?

Untuk layak menerima bantuan Geran Digital Digital MADANI, anda perlu memenuhi kriteria-kriteria berikut:

  • MSME mestilah peniaga jalanan, beroperasi sama ada gerai tetap atau sementara, atau mengembara antara lokasi untuk menjual barangan termasuk makanan dan minuman.
  • Pemilik syarikat dan mana-mana rakan kongsi mestilah warganegara Malaysia.
  • Mesti berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) / Pihak Berkuasa Tempatan / Majlis Daerah..
  • Tidak boleh menjadi penerima kedua-dua Geran Digital Penjaja MADANI dan Geran Digital PMKS MADANI.
  • PKS mestilah tidak menerima Geran Padanan Pendigitalan sebelumnya.
kelayakan untuk memohon geran penjaja madani

Apakah Dokumen-Dokumen Yang Diperlukan?

  • Pengenalan Individu: Salinan kad pengenalan atau pasport pengarah/rakan kongsi/pemilik.
  • Pengenalan Perniagaan: Dokumen pendaftaran perniagaan / profil perniagaan SSM, Lesen Perniagaan daripada Pihak Berkuasa Tempatan / Permit Operasi / Lesen daripada Majlis Daerah yang mana berkenaan.
  • Pengenalan Perniagaan: Penyata bank dua bulan terkini.
  • Invois: Invois/sebut harga yang dikeluarkan oleh Rakan Kongsi Digitalisasi.
  • Dokumen Lain: Bil elektrik/bil air terkini.
dokumen yang diperlukan untuk memohon
OfficeCentral - Sistem Pengurusan Syarikat Komprehensif untuk PKS

Teroka Potensi Prestasi Perniagaan Anda dengan OfficeCentral Hari Ini

OfficeCentral adalah penyelesaian ERP berasaskan awan dalam talian yang sesuai untuk PKS dan organisasi besar. Ia membantu anda menguruskan data syarikat anda dengan lebih cekap dan efektif dari mana-mana tempat yang anda berada. OfficeCentral ERP membolehkan anda menggunakan sistem aplikasi terintegrasi untuk menguruskan perniagaan dan menyelaraskan proses, menjalankan banyak fungsi pejabat belakang secara automatik - termasuk Sumber Manusia, Penggajian, Perakaunan, Inventori, Pengurusan Hubungan Pelanggan, Titik Jual dan banyak lagi!

  • Mengautomasikan tugas-tugas & proses harian yang berulang.
  • Mengurangkan perbelanjaan yang tidak perlu & tidak diingini.
  • Boleh berskala atau tumbuh bersama perniagaan anda.
  • Meningkatkan produktiviti pekerja-pekerja anda.
  • Memberi kepuasan kepada pekerja & pelanggan anda.
  • Mendorong dalam meningkatan kemahiran pekerja & pertumbuhan perniagaan anda.
OfficeCentral boleh membantu dalam menjayakan perniagaan anda