OfficeCentral HRMS adalah merupakan satu penyelesaian berasaskan teknologi awan. Kini, anda tidak lagi terikat dengan borang manual di pejabat anda untuk menguruskan kakitangan anda. Akses maklumat dan data yang anda perlukan dari mana sahaja anda berada, pada bila-bila masa yang anda perlukan.
Dengan menggunakan OfficeCentral HRMS, Pengurus HR anda tidak lagi perlu meluangkan masa yang banyak bagi menguruskan rekod dan maklumat secara manual. Produktiviti kerja akan meningkat hasil dari proses yang automatik dan peningkatan kepuasan kakitangan anda kerana mereka mudah untuk akses data mereka dan juga sebarang faedah yang diberikan kepada mereka. OfficeCentral HRMS boleh membantu anda menguruskan kakitangan anda secara berkesan sama ada anda mempunyai satu cawangan mahupun banyak cawangan di seluruh dunia.
OfficeCentral HRMS menyediakan Online Staff Portal atau lebih dikenali dengan Employee Self Service yang membolehkan kakitangan anda log masuk ke OfficeCentral untuk mengakses data mereka, memohon cuti, menghantarkan tuntutan (claims) dengan mudah. Mereka juga boleh log masuk/keluar untuk kedatangan dengan menggunakan mobile app sahaja. Mudah, kan?
OfficeCentral HRMS menyediakan pusat penyimpanan data secara berpusat. Ini memudahkan organisasi anda menguruskan data dengan lebih baik dan cekap. Data berpusat membolehkan anda dan kakitangan anda mengakses maklumat yang sama dan terkini. Data juga boleh dicapai pada bila-bila masa dengan cepat, membolehkan anda membuat sebarang keputusan dan strategi dengan lebih mudah.
Dengan OfficeCentral HRMS, kakitangan anda dapat bekerjasama dengan lebih mudah terutamanya dalam perkara-perkara berkaitan dengan pengurusan sumber manusia. Mereka tidak perlu lagi berkongsi fail secara manual kerana semua data telah lengkap berada dalam OfficeCentral HRMS untuk kegunaan anda dan pasukan anda. Jimatkan masa dan tenaga supaya anda dan pasukan boleh fokus terus terhadap bisnes anda.
OfficeCentral HRMS adalah berintegrasi dengan modul-modul OfficeCentral yang lain. Oleh itu, anda tidak perlu risau atau khuatir tentang double key-in yang selalunya berlaku apabila syarikat menggunakan kaedah manual ataupun beberapa sistem yang berbeza dalam menguruskan syarikat mereka. Jimat masa dan tenaga. Mudah, kan?
Kini anda dapat menguruskan profil kakitangan anda dengan mudah secara atas talian, dan mengaksesnya bila-bila masa yang anda perlukan, dari mana sahaja anda berada.
Anda juga boleh memuat naik dokumen anda ke OfficeCentral HRMS untuk rujukan mudah.
Cuti dan kehadiran adalah antara perkara yang penting untuk diuruskan dengan baik di sesebuah syarikat.
Dengan OfficeCentral, kami boleh membantu anda menguruskan cuti kakitangan anda dengan mudah.
Uruskan kehadiran kakitangan anda dengan mudah dan biarkan mereka mendaftar masuk / keluar dari mana sahaja mereka berada.
Kami juga ada menyediakan Mobile App untuk memudahkan kakitangan anda log masuk/keluar kehadiran mereka.
Kini dengan OfficeCentral Pengurusan Pergerakan, anda akan dapat dengan kakitangan anda dapat merekodkan pergerakan mereka, seperti bertemu dengan pelanggan atau tugas-tugas kerja di luar pejabat.
Maklumat pergerakan ini boleh dilampirkan dengan tuntutan untuk memudahkan anda dan kakitangan anda.
Pembangunan kakitangan sangat penting bagi organisasi untuk memastikan bahawa kakitangan anda mempunyai pengetahuan dan kemahiran yang diperlukan untuk menyelesaikan kakitanganan mereka dengan berkesan. Di sini anda boleh menguruskan kursus latihan untuk kakitangan anda dengan mudah.
Di sini anda dapat mengesan kemahiran yang diperlukan oleh setiap kehendak kakitanganan, dan tahap kemahiran yang dimiliki oleh kakitangan anda pada masa kini.
Dengan pengurusan keperluan latihan yang berkesan, anda dapat memastikan bahawa anda mengetahui tahap kemahiran dan pengetahuan terkini dan merancang latihan mereka.
OfficeCentral HRMS membantu anda untuk menguruskan permohonan, kelulusan dan tuntutan kerja lebih masa kakitangan anda semuanya secara online.
Kiraan gaji untuk kerja lebih masa juga boleh terus digunakan untuk pengiraan gaji dalam Modul Pengurusan Gaji. Mudah, kan?
Dengan OfficeCentral, kakitangan anda dapat mengemukakan tuntutan dengan mudah, dan anda akan dapat mengesan dengan lebih mudah dan menguruskan tuntutan, perbelanjaan dan status pembayaran tuntutan kakitangan anda.
Ini secara tak langsung dapat meningkatkan kepuasan kakitangan anda dan menaikkan motivasi mereka.
Dengan OfficeCentral, anda dapat menguruskan pendahuluan yang anda berikan kepada kakitangan anda, pembayaran pendahuluan dan status pendahuluan dengan mudah.
Pendahuluan ini juga boleh dilampirkan dengan tuntutan pada kemudian hari sekiranya pendahuluan yang diberikan adalah berkaitan dengan kerja-kerja yang perlu dijalankan. Dengan memudahkan kakitangan untuk memohon pendahuluan dan tuntutan, ia akan secara tidak langsung menaikkan kepuasan kakitangan anda.
"Syarikat kamisudah menggunakan sistem OfficeCentral selama lebih 5 tahun. Kami menggunakan sistem sejak kerajaan bermula implementasi sistem GST. kami amat berpuas hati dengan sistem ini seban kami dapat simpan and rekod bisnes harian kami, walaupun akses dengan menggunakan telefon pintar.
Sistem OfficeCentral sudah banyak membantu kami menyediakan invois, pesanan penghantaran, perakaunan, berhubung dengan para pelanggan dan kewangan. Harga sistem ini amat berpatutan dan dalam bajet kami untuk syarikat kami yang kecil. Semuanya dapat diakses dia dalam Cloud, tak perlu storan komputer yang besar.
Secara keseluruhannya, saya mengesyorkan sistem OfficeCentral kepada pengguna yang mencari sistem yang meliputi hampir semua aspek dalam perniagaan."
"Sistem OfficeCentral memudahkan kerja orang perakaunan kerana boleh menjana invois, voucher pembayaran dan pesanan pembelian dalam satu platform. Ia juga sangat user-friendly, orang yang tiada latar belakang akaun pun boleh menggunakan sistem OfficeCentral. Harga OfficeCentral juga mampu milik terutama sekali untuk PKS"
"Sistem OfficeCentral sangat memudahkan, senag nak akses sebab boleh lihat semua sistem dalam satu platform. Ia sangat user friendly dan boleh akses di mana sahaja menggunakan telefon, laptop, tab dan komputer."
"OfficeCentral sangat memudahkan. Semua invois dan resit dalam kawalan dan laporan senang dijana apabila diperlukan."
"Sistem OfficeCentral mudah diakses di mana-mana walaupun tiada di office dan sistem sangat la protect kerana mempunyai step step keselamatan sebelum ia generate ke report."
"OfficeCentral adalah sistem yang terbaik untuk PKS sebab OfficeCentral merupakan sistem yang simple yang dapat membantu usahawan mengurus prestasi dan hasil perniagaan yang boleh diakses di mana-mana dan bila-bila masa. Sistem solusi pengurusan syarikat, semuanya di satu tempat"