Sistem Perhubungan Pelanggan OfficeCentral telah dibangunkan untuk membantu anda membina dan menambahbaik hubungan anda dengan pelanggan anda. Sistem ini menyediakan data yang terpusat yang membolehkan anda menyimpan dan mengakses data pelanggan dengan lebih mudah, termasuklah butiran kontak, sejarah pembelian, sejarah interaksi dan sebagainya. Dengan akses yang mudah terhadap data ini, anda akan dapat mengenalpasti, memelihara dan memberikan khidmat pelanggan yang berkualiti tinggi kepada pelanggan anda.
Sistem Pengurusan Pelanggan OfficeCentral membantu anda untuk menambahbaik proses perniagaan dan jualan anda agar lebih cekap. Ini membolehkan pasukan anda menjadi lebih produktif dan memastikan mereka mematuhi proses jualan standard yang telah ditetapkan.
Dengan kelebihan memiliki data yang terpusat, anda akan mendapat gambaran yang lebih tepat terutamanya dalam aspek jualah syarikat anda. Gunakan analisis dan laporan yang kami sediakan secara automatik untuk anda membuat keputusan dengan lebih baik dan juga lebih pantas.
Dengan menggunakan Sistem Perhubungan Pelanggan OfficeCentral, anda akan dapat meningkatkan automasi dan produktiviti syarikat anda kerana banyak proses akan dijalankan secara lebih cepat dan juga automatik. Pasukan anda juga dapat bekerjasama dengan lebih mudah dan cepat kerana mereka boleh mengakses data yang sama, dari mana-mana sahaja mereka berada.
OfficeCentral CRM mudah alih memastikan bahawa pasukan anda mempunyai akses ke data CRM penting, di mana pun mereka berada. Pasukan jualan anda yang berada di lapangan dapat mengumpulkan maklumat mengenai pelanggan mereka ke dalam sistem dengan mudah, dan anda juga dapat mengakses maklumat tersebut dari mana sahaja anda berada.
Sistem Perhubungan Pelanggan OfficeCentral dapat membantu anda meningkatkan kepuasan pelanggan kerana sistem ini dapat melengkapkan pasukan anda dengan semua maklumat pelanggan, yang membolehkan pasukan anda mendapatkan maklumat yang mereka perlukan untuk melayan pelanggan dengan baik. Kami juga mempunyai Portal Pelanggan yang memberikan membolehkan mereka mendapatkan servis layan diri untuk melihat sebutharga, invois dan resit yang dikeluarkan kepada mereka. Mudah, bukan?
Di sini anda boleh menguruskan maklumat dan data prospek anda, dan juga menguruskan status perhubungan dan kontak prospek anda.
Jimatkan masa dan kurangkan kesilapan semasa mengisi e-invois, anda boleh menyatukan semua data invois ke dalam satu tempat, memastikan pematuhan dengan piawaian cukai dan peraturan LHDN.
Dengan pengurusan akaun pelanggan, anda dapat menguruskan maklumat dan data pelanggan anda, serta melihat semula sejarah pembelian mereka dan menganggarkan pendapatan masuk dari pelanggan tersebut.
Dalam Pengurusan Potensi, anda boleh menguruskan projek dan penjualan yang berpotensi dalam satu tempat. Anda juga dapat melihat Anggaran Jualan yang dihasilkan secara automatik berdasarkan maklumat potensi yang telah dimasukkan tersebut.
Dengan Pengurusan Invois, anda dan pasukan anda dapat mengeluarkan sebutharga, penerimaan pesanan, invois, resit dan banyak lagi dengan lebih mudah dan cekap.
Anda juga boleh menguruskan maklumat harga produk dan servis anda dengan lebih mudah. Dalam modul ini, anda boleh menetapkan harga produk dan servis anda berdasarkan jenis-jenis akaun dan juga dalam matawang yang berbeza.
Sistem akan menghasilkan papan pemuka dan juga laporan-laporan jualan secara automatik. Kini anda tidak perlu lagi menghasilkan laporan tersebut secara manual.
Terdapat beberapa tetapan yang dapat anda tetapkan untuk mengikuti polisi syarikat anda seperti pemboleh ubah pilihan, KPI dan industri.
Sistem Perhubungan Pelanggan OfficeCentral mempunyai modul pengurusan KPI pasukan jualan, yang mana anda boleh menetapkan KPI mereka seperti bilangan mesyuarat yang mereka perlu hadir, jumlah invois dan resit yang mereka perlu keluarkan, dan sebagainya. Ini membolehkan anda memantau prestasi pasukan jualan anda.
Dalam sistem ini juga, anda boleh menguruskan maklumat mesyuarat bersama pelanggan. Pasukan jualan anda boleh memasukkan maklumat mesyuarat mereka untuk memudahkan maklumat mesyuarat tersebut diakses semula pada masa hadapan.
Sistem ini adalah berintegrasi dengan Sistem Pengurusan Inventori sekiranya anda ingin menguruskan inventory produk anda. Apabila penjualan selesai, inventori akan dikemas kini secara automatik berdasarkan kuantiti yang dijual. Ini membolehkan anda mengesan inventori dalam waktu sebenar.
Portal Pelanggan OfficeCentral adalah cara mudah bagi perniagaan anda untuk membolehkan pelanggan anda log masuk secara layan diri ke portal pelanggan anda dan melihat data mereka.
Melalui Sistem Perhubungan Pelanggan OfficeCentral, anda juga dapat mengakses B2B Portal yang merupakan Sistem eCommerce dalaman khas untuk pelanggan anda. Ini adalah amat penting terutamanya jika anda membekalkan produk ataupun servis perkhidmatan kepada pelanggan anda. B2B Portal memudahkan pembelian produk dan servis secara atas talian, dan pelanggan anda juga boleh membuat bayaran dengan mudah.
Melalui Sistem Perhubungan Pelanggan OfficeCentral, anda boleh menghantarkan email secara pukal seperti menghantarkan promosi khas, pengumuman dan sebagainya. (*dengan caj tambahan)
Sistem Perhubungan Pelanggan OfficeCentral diintegrasikan dengan modul-modul lain dalam OfficeCentral seperti Pengurusan Inventory dan juga POS. Sistem Pengurusan Pelanggan OfficeCentral juga adalah berintegrasi dengan Perakaunan Automatik untuk menghasilkan transaksi perakaunan dengan serta-merta apabila pasukan penjualan anda mengeluarkan invois dan resit dari CPM tanpa perlu melakukan entri data secara manual. Kini anda dapat menghasilkan laporan perakaunan dengan pantas.
"Syarikat kamisudah menggunakan sistem OfficeCentral selama lebih 5 tahun. Kami menggunakan sistem sejak kerajaan bermula implementasi sistem GST. kami amat berpuas hati dengan sistem ini seban kami dapat simpan and rekod bisnes harian kami, walaupun akses dengan menggunakan telefon pintar.
Sistem OfficeCentral sudah banyak membantu kami menyediakan invois, pesanan penghantaran, perakaunan, berhubung dengan para pelanggan dan kewangan. Harga sistem ini amat berpatutan dan dalam bajet kami untuk syarikat kami yang kecil. Semuanya dapat diakses dia dalam Cloud, tak perlu storan komputer yang besar.
Secara keseluruhannya, saya mengesyorkan sistem OfficeCentral kepada pengguna yang mencari sistem yang meliputi hampir semua aspek dalam perniagaan."
"Sistem OfficeCentral memudahkan kerja orang perakaunan kerana boleh menjana invois, voucher pembayaran dan pesanan pembelian dalam satu platform. Ia juga sangat user-friendly, orang yang tiada latar belakang akaun pun boleh menggunakan sistem OfficeCentral. Harga OfficeCentral juga mampu milik terutama sekali untuk PKS"
"Sistem OfficeCentral sangat memudahkan, senag nak akses sebab boleh lihat semua sistem dalam satu platform. Ia sangat user friendly dan boleh akses di mana sahaja menggunakan telefon, laptop, tab dan komputer."
"OfficeCentral sangat memudahkan. Semua invois dan resit dalam kawalan dan laporan senang dijana apabila diperlukan."
"Sistem OfficeCentral mudah diakses di mana-mana walaupun tiada di office dan sistem sangat la protect kerana mempunyai step step keselamatan sebelum ia generate ke report."
"OfficeCentral adalah sistem yang terbaik untuk PKS sebab OfficeCentral merupakan sistem yang simple yang dapat membantu usahawan mengurus prestasi dan hasil perniagaan yang boleh diakses di mana-mana dan bila-bila masa. Sistem solusi pengurusan syarikat, semuanya di satu tempat"