OfficeCentral ERP untuk PKS ialah salah satu penyelesaian ERP dalam talian Malaysia terkemuka untuk syarikat dan organisasi. Reka bentuk bersepadu bermakna semua operasi perniagaan anda di syarikat anda disepadukan dengan cekap.
Maklumat tersedia serta-merta dan tidak memerlukan kemasukan data berganda. Automasi disediakan untuk meningkatkan kecekapan dengan ketara.
Ketahui cara sistem bersepadu membantu anda mengurus syarikat anda dengan lebih mudah dan cekap. Ketahui cara perkongsian data segera membantu meningkatkan responsif operasi. Ketahui cara automasi perakaunan mengurangkan kemasukan data manual ke tahap minimum.
Anda boleh melancong ke mana-mana sahaja tetapi anda sentiasa memerlukan satu klik sahaja daripada operasi perniagaan anda. Jadikan perjalanan perniagaan anda sebagai sebahagian daripada operasi perniagaan tanpa gangguan anda. Anda boleh melihat maklumat, meluluskan proses tertentu, memberi arahan atau menganalisis perniagaan anda dari mana-mana sahaja, pada bila-bila masa.
Gunakan telefon mudah alih anda untuk menguruskan perniagaan anda dari mana-mana sahaja. Anda akan melihat bagaimana paparan pada telefon mudah alih anda memudahkan untuk menguruskan operasi syarikat anda.
Different staff will have different responsibility and authority and what they can see or do. Use the Role management module to manage your staff access to the system.
Kami menyediakan ratusan video sokongan untuk menerangkan pelbagai butiran modul dan proses. Kami menjawab ratusan soalan biasa dalam laman web FAQ yang dikemas kini dengan soalan dan jawapan baharu sepanjang masa. Anda mempunyai sembang dalam talian dengan kakitangan sokongan kami terus daripada sistem. Kami juga menggunakan automasi untuk merekodkan permintaan sokongan anda melalui saluran e-mel sokongan kami.
Kami menyediakan konfigurasi pelayan untuk memberikan anda keselamatan dan prestasi tertinggi. Kami menggunakan pelayan yang berbeza untuk pelayan web, pelayan pangkalan data, pelayan aplikasi dan pelayan sandaran untuk memberikan anda kecekapan dan keselamatan maksimum.
Kami memahami kebimbangan anda tentang kehilangan data. Kami menyediakan sandaran data dalam pakej standard. Kami menyandarkan data di pusat data yang sama dan juga di lokasi lain. Ini menghalang kesan kegagalan pelayan di satu lokasi untuk mempengaruhi data kami.
Kami mematuhi keperluan piawaian antarabangsa dalam perakaunan yang dinyatakan dalam PERS dan piawaian Malaysia yang dinyatakan dalam MPERS.
Terdapat banyak ciri canggih dalam OfficeCentral ERP untuk PKS yang akan membantu anda menguruskan perakaunan anda dengan lebih berkesan dan cekap. Di sini kami senaraikan beberapa ciri utama yang terdapat di OfficeCentral ERP untuk PKS.
Terokai kuasa Perakaunan OfficeCentral dengan ciri Perakaunan Automatik, pengurusan peranan yang berkuasa, papan pemuka BI, P&L berbilang lokasi, pematuhan MPERS dan lain-lain.
Uruskan pembayaran dan tunai menggunakan modul ini. Modul Kewangan disepadukan dengan modul lain seperti Perakaunan, senarai gaji, tuntutan, lebih masa, pembelian, CRM dan Belanjawan.
Urus kakitangan anda dengan cekap menggunakan Modul HR OfficeCentral. Anda mempunyai profil kakitangan dan rekod sejarah, pengurusan cuti, tuntutan dan kerja lebih masa, pergerakan, kehadiran termasuk antara muka kepada mesin, Kemahiran Kakitangan, Jurang Kemahiran, Analisis Keperluan Latihan dan rekod latihan.
Alihkan pengurusan HR anda ke peringkat seterusnya. Modul HR menyediakan portal layan diri di mana anda kakitangan boleh mendapatkan perkhidmatan dalam talian. Cuti, kehadiran, tuntutan, kerja lebih masa, slip gaji, memohon latihan, profil kakitangan dan rekod sejarah.
Uruskan senarai gaji anda dengan cekap. Bersepadu dengan borang dan pengiraan yang diperlukan kerajaan seperti KWSP, PERKESO, PSMB, EIS, Zakat dan LHDN. Sediakan juga data pembayaran mengikut pelbagai format bank. Disepadukan dengan modul cuti HR, tuntutan dan lebih masa.
Uruskan senarai gaji anda dengan cekap. Bersepadu dengan borang dan pengiraan yang diperlukan kerajaan seperti KWSP, PERKESO, PSMB, EIS, Zakat dan LHDN. Sediakan juga data pembayaran mengikut pelbagai format bank. Disepadukan dengan modul cuti HR, tuntutan dan lebih masa.
Sediakan pasukan jualan anda alat automasi jualan yang sangat berkuasa. Terokai bagaimana petunjuk dan modul pengurusan Akaun boleh meningkatkan keberkesanan anda. Gunakan pengurusan KPI Jualan untuk mengurus pasukan jualan anda. Manfaat daripada papan pemuka Jualan dan modul Komunikasi yang berkuasa. Modul ini biasanya tidak diminta dalam SAGA tetapi anda boleh menambah ini untuk operasi anda.
Sediakan pasukan jualan anda alat automasi jualan yang sangat berkuasa. Terokai bagaimana petunjuk dan modul pengurusan Akaun boleh meningkatkan keberkesanan anda. Gunakan pengurusan KPI Jualan untuk mengurus pasukan jualan anda. Manfaat daripada papan pemuka Jualan dan modul Komunikasi yang berkuasa.
Bawa tahap perkhidmatan pelanggan anda ke peringkat syarikat antarabangsa menggunakan Portal Pelanggan dalam talian 24/7. Pelanggan anda boleh mendapatkan perkhidmatan diri dalam melihat sebut harga anda, pesanan mereka, invois dan resit untuk pembayaran mereka. Anda boleh menyepadukan Payment Gateway untuk menerima pembayaran dalam talian daripada pelanggan anda.
Urus inventori anda dengan baik menggunakan sistem ini. Mengetahui transaksi inventori anda secara terperinci mungkin akan menjadikan kerugian kepada keuntungan. Gunakan Modul Inventori untuk membantu anda menganalisis urus niaga anda, perkara yang perlu dipesan, jumlah yang perlu dipesan dan bila untuk dipesan.
"Syarikat kamisudah menggunakan sistem OfficeCentral selama lebih 5 tahun. Kami menggunakan sistem sejak kerajaan bermula implementasi sistem GST. kami amat berpuas hati dengan sistem ini seban kami dapat simpan and rekod bisnes harian kami, walaupun akses dengan menggunakan telefon pintar.
Sistem OfficeCentral sudah banyak membantu kami menyediakan invois, pesanan penghantaran, perakaunan, berhubung dengan para pelanggan dan kewangan. Harga sistem ini amat berpatutan dan dalam bajet kami untuk syarikat kami yang kecil. Semuanya dapat diakses dia dalam Cloud, tak perlu storan komputer yang besar.
Secara keseluruhannya, saya mengesyorkan sistem OfficeCentral kepada pengguna yang mencari sistem yang meliputi hampir semua aspek dalam perniagaan."
"Sistem OfficeCentral memudahkan kerja orang perakaunan kerana boleh menjana invois, voucher pembayaran dan pesanan pembelian dalam satu platform. Ia juga sangat user-friendly, orang yang tiada latar belakang akaun pun boleh menggunakan sistem OfficeCentral. Harga OfficeCentral juga mampu milik terutama sekali untuk PKS"
"Sistem OfficeCentral sangat memudahkan, senag nak akses sebab boleh lihat semua sistem dalam satu platform. Ia sangat user friendly dan boleh akses di mana sahaja menggunakan telefon, laptop, tab dan komputer."
"OfficeCentral sangat memudahkan. Semua invois dan resit dalam kawalan dan laporan senang dijana apabila diperlukan."
"Sistem OfficeCentral mudah diakses di mana-mana walaupun tiada di office dan sistem sangat la protect kerana mempunyai step step keselamatan sebelum ia generate ke report."
"OfficeCentral adalah sistem yang terbaik untuk PKS sebab OfficeCentral merupakan sistem yang simple yang dapat membantu usahawan mengurus prestasi dan hasil perniagaan yang boleh diakses di mana-mana dan bila-bila masa. Sistem solusi pengurusan syarikat, semuanya di satu tempat"