Mengapa Anda Perlu Memilih Portal Pelanggan OfficeCentral?

easier access kpi

Tingkatkan Kepuasan Pelanggan dengan Servis Layan Diri Pada Bila-Bila Masa

Kini anda boleh memberikan pelanggan anda akses masuk ke portal sendiri untuk melihat pelbagai sebut harga, invois dan resit yang anda keluarkan kepada mereka pada bila-bila masa. Dengan akses mudah terhadap data mereka, anda akan dapat tingkatkan kepuasan pelanggan anda. Tahukan anda, sebelum ini hanya syarikat besar yang dapat menawarkan Portal Pelanggan layan diri kepada pelanggan mereka. Sekarang anda juga boleh dengan menggunakan OfficeCentral!

Meningkatkan Produktiviti Anda

Selain itu, Portal Pelanggan juga dapat membantu meningkatkan produktiviti anda kerana pelanggan anda dapat mengakses data mereka dengan mudah. Ini juga dapat meningkatkan kepuasan pelanggan anda kerana mereka dapat mengakses data mereka pada bila-bila masa dan dari mana sahaja mereka berada.

kpi increases your produktivity

Terima Pembayaran Secara Atas Talian

Anda juga boleh menghubungkan Portal Pelanggan ke VenturePay, yang membolehkan anda menerima pembayaran dalam talian. Pelanggan anda boleh membayar dalam talian bila-bila masa seperti membuat bayaran invois, atau membuat pembelian dari B2B Portal.

forecasting your staffs' performance
collaborate made easy with officecentral kpi

Menjimatkan Masa dan Layanan Pelanggan Lebih Pantas dengan Automasi

Sekiranya pelanggan membayar secara dalam talian melalui Portal Pelanggan, sistem akan secara automatik menghasilkan resit kepada pelanggan anda untuk setiap pembayaran yang berjaya. Ini akan menjimatkan banyak masa dan sumber. Pelanggan anda juga akan gembira kerana mendapat resit yang cepat.

Integrasi dengan Modul OfficeCentral yang Lain

Sistem Portal Pelanggan OfficeCentral adalah berintegrasi dengan Sistem Perhubungan Pelanggan (CRM) dan juga Sistem Jualan POS. OfficeCentral juga mempunyai ciri Perakaunan Automatik yang secara automatik akan melakukan transaksi perakaunan anda dalam Modul Perakaunan, seperti apabila pembayaran diterima melalui Portal Pelanggan ini. Ini akan menjimatkan masa akauntan anda dengan ketara. Laporan Perakaunan anda dihasilkan secara automatik oleh sistem.

free-risk, high security kpi

Apakah modul-modul yang ada dalam Portal Pelanggan OfficeCentral?

kpi lets you focus on what is important

Portal Pelanggan (Paparan Pelanggan)

Pelanggan kami dapat memilih pembekal mana yang ingin mereka lihat, melihat dan memuat turun semua sebut harga, mengesahkan pesanan, invois, membayar secara dalam talian melalui sistem, melihat pelbagai papan ringkasan maklumat ringkasan.

kpi lets you have automated reporting

Lihat Pembekal

Portal Pelanggan OfficeCentral akan memberikan senarai syarikat kepada pelanggan kami yang membekalkan produk atau perkhidmatan kepada mereka jika mereka menggunakan OfficeCentral.

balance scorecard helps with performance indicator

Portal Pelanggan - Sebut Harga

Pelanggan kami boleh mendapatkan maklumat mengenai semua petikan dan butiran terperinci dalam petikan dalam modul ini.

kpi lets you take action on the issue immediately

Portal Pelanggan - Invois

Pelanggan kami boleh mendapatkan maklumat mengenai semua invois bersama dengan item terperinci dalam modul Invoice ini.

kpi lets you to benchmark staff performance

Portal Pelanggan - Resit

Pelanggan kami dapat melihat resit untuk semua pembayaran anda. Pelanggan boleh mendapatkan resit dengan segera apabila mereka menggunakan modul pembayaran dalam talian. Mereka boleh memuat turun semua resit di portal jika diperlukan.

you have access to the right info at the right time

Lihat Maklumat Syarikat pelanggan kami

Lihat maklumat syarikat pelanggan kami dari portal pelanggan. Pelanggan boleh meminta pembekal mereka untuk mengemas kini maklumat mereka apabila mereka menukar maklumat syarikat mereka sehingga semua data syarikat mereka.

OfficeCentral ERP-CRM Portal Pelanggan

Lihat Apa Para Pelanggan
Kami Katakan