OfficeCentral Accounting adalah salah satu sistem perakaunan dalam talian Malaysia yang terkemuka untuk syarikat dan organisasi. Sangat mudah bagi anda untuk menguruskan data perakaunan anda dan menghasilkan laporan kewangan seperti Untung dan Rugi, Lembaran Imbangan, Imbangan Percubaan dan banyak lagi di mana sahaja anda memerlukan pada bila-bila masa. Mempunyai akses segera ke data kewangan syarikat anda untuk jangka masa yang anda perlukan tanpa perlu menyiapkan laporan secara manual.
Dengan OfficeCentral Accounting, anda juga boleh mempunyai perakaunan mengikut cawangan (jika anda mempunyai banyak cawangan di syarikat anda) dan menghasilkan laporan kewangan yang berasingan untuk setiap cawangan. Oleh itu, anda dapat dengan mudah menentukan cabang mana yang mempunyai keuntungan tertinggi atau terendah pada bila-bila masa. Dengan perisian perakaunan dalam talian OfficeCentral Malaysia, anda tidak lagi dibiarkan dalam kegelapan. Anda akan sentiasa mengawal maklumat akaun dan kewangan anda.
Hanya mengeluarkan invois, rekod pembayaran dan perbelanjaan, OfficeCentral Perakaunan akan mengatasi masalah yang membosankan seperti menghasilkan catatan dan catatan perakaunan untuk anda.
Dengan akses berdasarkan peranan, anda dapat menambahkan rakan sekerja dan akauntan anda ke organisasi anda sehingga mereka dapat log masa, melihat laporan, atau mengurus akaun anda.
Sistem perakaunan berasaskan dalam talian / web. Akses data anda di mana sahaja dengan telefon bimbit, tablet atau komputer yang disambungkan. Untuk PC, Mac, Android atau iOS.
Carta dan laporan berada di hujung jari anda bila-bila masa anda memerlukannya. Anda sentiasa dikemas kini dan mempunyai idea yang lebih baik tentang bagaimana perniagaan anda berjalan.
Jemput rakan kongsi anda, akauntan, penyimpan kira, pegawai jualan dan berikan kebenaran yang sesuai untuk mereka mengurangkan beban kerja anda.
Kami menggunakan keselamatan tahap perbankan di pelayan kami dan untuk data yang dipindahkan antara mesin anda dan pelayan kami. Data anda selamat dengan kami.
Buat invois yang kelihatan profesional dan kirimkan kepada pelanggan anda secara elektronik melalui e-mel hanya dengan beberapa klik.
Pangkalan pengetahuan kami memberikan jawapan segera kepada anda. Selain itu, ejen sokongan kami dengan senang hati akan menjawab soalan anda melalui sembang / e-mel langsung.
Terdapat banyak ciri hebat dalam Perakaunan OfficeCentral yang akan membantu anda menguruskan perakaunan anda dengan lebih berkesan dan cekap. Di sini kami senaraikan beberapa ciri utama yang terdapat di OfficeCentral Accounting.
Anda boleh menggunakan Carta Akaun sedia ada yang disediakan oleh OfficeCentral atau anda juga boleh membuat Carta Akaun dan anda sendiri.
Di dalam modul Pengurusan Hasil, anda boleh mengeluarkan invois, resit, nota kredit dan nota debit.
Dalam Pengurusan Perbelanjaan, anda boleh merekodkan invois yang telah anda terima, mengeluarkan pembayaran, menerima nota kredit dan nota debit dan banyak lagi.
OfficeCentral menyediakan ciri pelbagai lokasi untuk anda gunakan terutamanya jika anda mempunyai banyak cawangan dan ingin dapat menghasilkan laporan kewangan untuk setiap lokasi dan juga untuk keseluruhan syarikat.
Anda juga boleh melakukan perakaunan projek dalam perakaunan OfficeCentral dan mengesan keuntungan projek dalam talian.
Semua laporan kewangan yang anda perlukan dihasilkan secara automatik, sehingga mengurangkan masa yang dihabiskan untuk menghasilkan laporan untuk diserahkan.
Terdapat beberapa tetapan yang boleh anda tetapkan untuk mengikuti dasar syarikat anda seperti pengiraan lembur dan banyak lagi.
Perakaunan OfficeCentral dirancang untuk disatukan dengan modul OfficeCentral yang lain, oleh itu, anda dapat dengan mudah mengimport data dari modul lain termasuk tuntutan, kewangan dan banyak lagi.
OfficeCentral membantu anda mengubah semua masalah penagihan anda menjadi masa lalu. Modul ini akan membantu anda menyiapkan invois dan menghantarnya secara automatik kepada pelanggan anda. Semua automatik. Jimat 100% masa anda.
Permudahkan pelanggan anda untuk membayar anda. Menerima Pembayaran dan mengemas kini akaun pelanggan dan transaksi Perakaunan yang berkaitan secara automatik.
Permudahkan anda mengumpulkan pembayaran. Tidak perlu mengeluarkan invois. Tidak perlu mengingatkan pelanggan anda. Tidak perlu menghubungi pelanggan anda untuk mengingatkan mereka. Kerjasama kami dengan Bank Islam membolehkan anda menerima pembayaran dari pelanggan anda secara automatik. Ini mungkin pembayaran bulanan yang perlu dibayar oleh pelanggan anda kepada anda.
OfficeCentral ERP Perakaunan Automatik mengautomasikan transaksi perakaunan anda untuk anda! Dapatkan laporan perakaunan anda walaupun anda tidak menggunakan akauntan di syarikat anda.
Apabila perniagaan anda berkembang, anda akan mempunyai lebih daripada satu unit perniagaan atau anda mungkin mempunyai ratusan projek. Anda ingin mengetahui Untung dan Rugi Unit Perniagaan dan pelbagai projek. Sistem Perakaunan OfficeCentral akan memberi anda laporan penting ini.
Anda akan mendapat pandangan yang lebih mendalam dari papan pemuka Kepintaran Perniagaan yang disediakan oleh OfficeCentral ERP. Sistem ini memberi anda banyak Nisbah Kewangan dan trend bulanan. Papan pemuka merangkumi penjualan dan keuntungan bulanan dan kumulatif serta aliran tunai.
Apabila anda mempunyai ratusan atau ribuan transaksi setiap bulan, rekonsiliasi bank manual akan sangat membosankan dan memakan masa. Gunakan Rekonsiliasi Bank Automatik OfficeCentral untuk menjimatkan banyak masa akauntan anda. Anda mungkin dapat mengotomatisasi hampir 100% transaksi.
OfficeCentral dikonfigurasi untuk mematuhi keperluan SAGA dan MPERS. Semua laporan yang diperlukan oleh SAGA atau MPERS disediakan oleh sistem
"Syarikat kamisudah menggunakan sistem OfficeCentral selama lebih 5 tahun. Kami menggunakan sistem sejak kerajaan bermula implementasi sistem GST. kami amat berpuas hati dengan sistem ini seban kami dapat simpan and rekod bisnes harian kami, walaupun akses dengan menggunakan telefon pintar.
Sistem OfficeCentral sudah banyak membantu kami menyediakan invois, pesanan penghantaran, perakaunan, berhubung dengan para pelanggan dan kewangan. Harga sistem ini amat berpatutan dan dalam bajet kami untuk syarikat kami yang kecil. Semuanya dapat diakses dia dalam Cloud, tak perlu storan komputer yang besar.
Secara keseluruhannya, saya mengesyorkan sistem OfficeCentral kepada pengguna yang mencari sistem yang meliputi hampir semua aspek dalam perniagaan."
"Sistem OfficeCentral memudahkan kerja orang perakaunan kerana boleh menjana invois, voucher pembayaran dan pesanan pembelian dalam satu platform. Ia juga sangat user-friendly, orang yang tiada latar belakang akaun pun boleh menggunakan sistem OfficeCentral. Harga OfficeCentral juga mampu milik terutama sekali untuk PKS"
"Sistem OfficeCentral sangat memudahkan, senag nak akses sebab boleh lihat semua sistem dalam satu platform. Ia sangat user friendly dan boleh akses di mana sahaja menggunakan telefon, laptop, tab dan komputer."
"OfficeCentral sangat memudahkan. Semua invois dan resit dalam kawalan dan laporan senang dijana apabila diperlukan."
"Sistem OfficeCentral mudah diakses di mana-mana walaupun tiada di office dan sistem sangat la protect kerana mempunyai step step keselamatan sebelum ia generate ke report."
"OfficeCentral adalah sistem yang terbaik untuk PKS sebab OfficeCentral merupakan sistem yang simple yang dapat membantu usahawan mengurus prestasi dan hasil perniagaan yang boleh diakses di mana-mana dan bila-bila masa. Sistem solusi pengurusan syarikat, semuanya di satu tempat"