Modul Pengebilan Automatik OfficeCentral ERP membantu anda mengautomasikan pengebilan anda dan menjimatkan banyak masa!

OfficeCentral membantu anda mengubah semua masalah penagihan anda menjadi masa lalu. Modul ini akan membantu anda menyiapkan invois dan menghantarnya secara automatik kepada pelanggan anda. Semua automatik. Jimat 100% masa anda.

Ketahui Lebih Lanjut!
OfficeCentral HRMS

Gambaran Keseluruhan

Biarkan Modul Pengebilan Automatik membantu anda meningkatkan produktiviti bahagian pengebilan anda dengan ketara. Modul dapat menjimatkan sehingga 100% tugas manual pengebilan anda. Modul Pengebilan Automatik memberikan penjimatan yang besar apabila anda mempunyai bil berjadual seperti bil bulanan yang perlu anda kirimkan kepada pelanggan.

Ini sangat penting bagi anda dalam pengurusan harta tanah di mana anda perlu menghantar ratusan atau ribuan bil setiap bulan. Ini mungkin bil sewa atau bil penyelenggaraan. JMB dan Management Corporation adalah contoh di mana mereka menghantar ratusan bil perkhidmatan penyelenggaraan setiap bulan kepada pemilik harta tanah. Modul pengebilan automatik menjadikan tugas ini sangat mudah. Sekiranya anda menjalankan sekolah swasta atau taska atau tadika di mana anda perlu menghantar bil setiap bulan kepada ratusan atau ribuan ibu bapa, ini adalah alat yang telah anda doakan. Perkara yang sama untuk syarikat SaaS yang perlu menghantar bil setiap bulan. Peluang untuk memanfaatkan ciri hebat ini adalah yang terbaik bagi anda yang mempunyai bil bulanan seperti masjid, persatuan penduduk, sewa, pajakan, pinjaman dan lain-lain.

Modul Pengebilan membolehkan anda membuat sebut harga, mengeluarkan invois dan menghasilkan resit pembayaran. Ini adalah lanjutan khas untuk modul CRM standard yang menangani proses penjualan standard dari sebut harga, penerimaan pesanan, pesanan penghantaran, invois dan penerimaan.

Penagihan Automatik dikaitkan dengan penyelesaian lain yang kuat dari OfficeCentral yang disebut Pelanggan Pelanggan Modul Penagihan Automatik akan menghantar bil ke e-mel pelanggan dan juga ke Portal Pelanggan. Pelanggan boleh log masuk dan melihat invois secara dalam talian. Mereka juga dapat melihat invois sebelumnya dari Portal Pelanggan.

Di Portal Pelanggan, anda boleh memasang ciri Pembayaran Dalam Talian. Pelanggan anda dapat melihat bil dan mengklik pembayaran dalam talian. Proses pembayaran mudah diikuti. Pelanggan anda boleh membayar dari mana-mana akaun bank atau kad kredit. Kenalan adalah jika anda ingin memasang ciri Pembayaran Dalam Talian.



or, click here to contact us directly.

Perlukan bantuan? Jangan risau!

Adakah anda memerlukan pertolongan semasa menggunakan sistem? Jangan risau, kami telah mendedikasikan pasukan khusus untuk membantu anda untuk melaksanakan sistem dengan jayanya. Ramai pelanggan kami menyukai sokongan dan perkhidmatan pelanggan kami. Kenapa perlu tunggu, daftar ke OfficeCentral hari ini! Kejayaan anda adalah kejayaan kami.

Image layer

Sesi Kejurulatihan

Arrow

Pusat Bantuan Dalam Talian

Arrow

Video Tutorial

Arrow

Sokongan Berbual Dalam Talian

Arrow

Kemas Kini Percuma!

Arrow

Sokongan E-mel

Arrow
Ir Aziz Ismail

Ir Aziz Ismail
Ketua Pegawai Eksekutif Authentic Venture Sdn Bhd

"Kami memberi tumpuan untuk menyediakan penyelesaian berasaskan awan terbaik untuk membantu anda mengembangkan perniagaan. Kejayaan anda adalah kejayaan kami."

Testimoni OfficeCentral

Datang dan mari kita sampaikan mengenai OfficeCentral dari pengguna OfficeCentral sendiri!

Tertanya-tanya apa itu OfficeCentral?

Modul ini adalah sebahagian daripada OfficeCentral ERP. Anda boleh memilih untuk menggunakan modul ini sahaja, atau memilih untuk menggunakan lebih banyak modul atau bahkan keseluruhan sistem ERP! Anda boleh mencampurkan dan memadankan modul yang anda perlukan. Itu pilihan anda.

Video ini memberikan gambaran keseluruhan mengenai OfficeCentral ERP, dan mengapa anda harus memilih OfficeCentral sebagai penyelesaian pengurusan perusahaan anda di syarikat anda.

Ketahui Lebih Lanjut! Memohon Konsultasi Percuma