OfficeCentral - Penyelesaian ERP berasaskan Awan anda untuk perniagaan anda.

Mengapa Anda Perlu Memilih Pengebilan Automatik OfficeCentral?

Kebolehcapaian

Kebolehcapaian

Kini anda boleh mendapatkan data organisasi anda dari mana-mana sahaja anda berada melalui mana-mana peranti seperti komputer anda di pejabat, komputer riba anda. Sistem ini sangat mesra pada telefon bimbit anda. Lebih cepat membuat keputusan, lebih ketangkasan.

Kurangkan Kertas

Dengan segala-galanya dalam talian, anda akan menggunakan lebih sedikit kertas dan semuanya boleh dicapai melalui komputer riba, komputer dan telefon mudah alih anda.

Kurangkan Kertas
Kerjasama yang Lebih Mudah

Kerjasama yang Lebih Mudah

Dengan menggunakan OfficeCentral, ia memudahkan pasukan anda bekerjasama dan menjimatkan masa daripada melakukan kerja yang berlebihan. Semua orang juga akan sentiasa dikemas kini dengan maklumat terkini, di mana sahaja mereka berada.

Automasi

Dalam OfficeCentral, anda boleh mengurus operasi dengan cekap, sekali gus memperoleh kelebihan daya saing. Terdapat banyak automasi yang kami sediakan dalam sistem untuk membantu anda menjimatkan masa dan kos dalam menjalankan operasi anda.

Automasi
Ramalan

Ramalan

Dengan data terpusat, anda boleh mempunyai analisis data masa nyata melalui papan pemuka dan pelaporan terkini kami. Ini membolehkan anda melihat prestasi organisasi anda dan membangunkan ramalan.

Modul Pengebilan

Dalam Pengebilan OfficeCentral, kami mempunyai modul yang akan membantu anda dalam menguruskan banyak pengebilan anda. Modul ini akan membantu anda menjana pengebilan seperti yang dijadualkan dan automasi akan menjimatkan 100% masa kakitangan anda. Kami menyepadukan Pembayaran Dalam Talian dan Portal Pelanggan dengan Pengebilan.

Modul Pengebilan

Apakah modul-modul yang ada dalam Pengurusan Projek OfficeCentral?

Automasi PenuhMentah

Automasi Penuh

Anda menetapkan pengebilan berjadual anda dengan maklumat pengebilan dan biarkan sistem melakukan kerja untuk anda. Sistem Pengebilan akan membuat bil/invois secara automatik dan menghantar e-mel yang diperlukan kepada pelanggan anda. Tajuk dan kandungan e-mel pengebilan akan menggambarkan bulan yang berkaitan dan maklumat lain. Anda boleh menjimatkan sehingga 100% daripada masa buruh manual anda.

Pembayaran Dalam Talian

Pembayaran Dalam Talian

Anda boleh menyepadukan Modul Pengebilan kepada Gerbang Pembayaran kami yang disyorkan dan anda akan melihat penciptaan automatik akaun Gerbang Pembayaran anda daripada Modul Pengebilan OfficeCentral. Anda bersedia untuk menerima bayaran hampir serta-merta.

Portal Pelanggan

Portal Pelanggan

Anda boleh mengaktifkan Portal Pelanggan untuk pelanggan anda. Mereka boleh log masuk ke Portal dan menikmati ciri layan diri. Mereka boleh melihat sebut harga, invois anda dan mereka boleh membayar invois yang belum dibayar dalam talian.

Mudah untuk digunakan

Mudah untuk digunakan

Anda tidak perlu menjadi pakar IT untuk mengkonfigurasi Modul Pengebilan. Cuma ikut arahan kami anda pengebilan automatik anda akan siap dalam masa yang singkat.

Mesra Mudah Alih

Mesra Mudah Alih

Ramai pelanggan akan menggunakan telefon bimbit mereka untuk melihat bil mereka dan membuat pembayaran. Modul Pengebilan OfficeCentral direka bentuk dengan mengambil kira perkara ini. Sistem ini direka bentuk untuk mesra dengan apa jua saiz dan jenama telefon bimbit anda.

Integrasi kepada Perakaunan

Integrasi kepada Perakaunan

OfficeCentral menyediakan satu set lengkap modul untuk mengurus syarikat anda daripada CRM kepada Pengebilan kepada Portal Pelanggan kepada Perakaunan kepada Kewangan dan lain-lain. Apabila anda menetapkan Perakaunan Automatik, maklumat Pengebilan boleh disepadukan ke Modul Perakaunan supaya anda boleh menjimatkan sehingga 100% masa eksekutif akauntan anda untuk kemasukan data

Profil Solusi Pengebilan Automatik untuk anda

Lihat Apa Para Pelanggan
Kami Katakan