OfficeCentral - Penyelesaian ERP berasaskan Awan anda untuk perniagaan anda.

Integrated ERP Solution

OfficeCentral ERP untuk PKS ialah salah satu penyelesaian ERP dalam talian Malaysia terkemuka untuk syarikat dan organisasi. Reka bentuk bersepadu bermakna semua operasi perniagaan anda di syarikat anda disepadukan dengan cekap.

Maklumat tersedia serta-merta dan tidak memerlukan kemasukan data berganda. Automasi disediakan untuk meningkatkan kecekapan dengan ketara.

Perakaunan Automatik untuk Jualan Pengurusan Pelanggan (CRM)

Sistem Bersepadu

Ketahui cara sistem bersepadu membantu anda mengurus syarikat anda dengan lebih mudah dan cekap. Ketahui cara perkongsian data segera membantu meningkatkan responsif operasi. Ketahui cara automasi perakaunan mengurangkan kemasukan data manual ke tahap minimum.

Akses dari mana-mana sahaja

Anda boleh melancong ke mana-mana sahaja tetapi anda sentiasa memerlukan satu klik sahaja daripada operasi perniagaan anda. Jadikan perjalanan perniagaan anda sebagai sebahagian daripada operasi perniagaan tanpa gangguan anda. Anda boleh melihat maklumat, meluluskan proses tertentu, memberi arahan atau menganalisis perniagaan anda dari mana-mana sahaja, pada bila-bila masa.

Perakaunan Automatik untuk Jual Beli
Perakaunan Automatik untuk Kewangan

Responsif Mudah Alih

Gunakan telefon mudah alih anda untuk menguruskan perniagaan anda dari mana-mana sahaja. Anda akan melihat bagaimana paparan pada telefon mudah alih anda memudahkan untuk menguruskan operasi syarikat anda.

Sistem Pengurusan Peranan Berkuasa

Different staff will have different responsibility and authority and what they can see or do. Use the Role management module to manage your staff access to the system.

Perakaunan Automatik untuk Gaji
Sokongan Pelanggan Responsif

Perakaunan Automatik untuk Kos Projek

Kami menyediakan ratusan video sokongan untuk menerangkan pelbagai butiran modul dan proses. Kami menjawab ratusan soalan biasa dalam laman web FAQ yang dikemas kini dengan soalan dan jawapan baharu sepanjang masa. Anda mempunyai sembang dalam talian dengan kakitangan sokongan kami terus daripada sistem. Kami juga menggunakan automasi untuk merekodkan permintaan sokongan anda melalui saluran e-mel sokongan kami.

Keselamatan Pelayan

Kami menyediakan konfigurasi pelayan untuk memberikan anda keselamatan dan prestasi tertinggi. Kami menggunakan pelayan yang berbeza untuk pelayan web, pelayan pangkalan data, pelayan aplikasi dan pelayan sandaran untuk memberikan anda kecekapan dan keselamatan maksimum.

Kebolehcapaian
Kurangkan Kertas

Sandaran Pangkalan Data

Kami memahami kebimbangan anda tentang kehilangan data. Kami menyediakan sandaran data dalam pakej standard. Kami menyandarkan data di pusat data yang sama dan juga di lokasi lain. Ini menghalang kesan kegagalan pelayan di satu lokasi untuk mempengaruhi data kami.

Pematuhan kepada MPERS

Kami mematuhi keperluan piawaian antarabangsa dalam perakaunan yang dinyatakan dalam PERS dan piawaian Malaysia yang dinyatakan dalam MPERS.

Kerjasama Lebih Mudah

Ciri-Ciri Canggih

Terdapat banyak ciri canggih dalam OfficeCentral ERP untuk PKS yang akan membantu anda menguruskan perakaunan anda dengan lebih berkesan dan cekap. Di sini kami senaraikan beberapa ciri utama yang terdapat di OfficeCentral ERP untuk PKS.

Carta Akaun

Perakaunan

Terokai kuasa Perakaunan OfficeCentral dengan ciri Perakaunan Automatik, pengurusan peranan yang berkuasa, papan pemuka BI, P&L berbilang lokasi, pematuhan MPERS dan lain-lain.

Pengurusan Hasil

Kewangan

Uruskan pembayaran dan tunai menggunakan modul ini. Modul Kewangan disepadukan dengan modul lain seperti Perakaunan, senarai gaji, tuntutan, lebih masa, pembelian, CRM dan Belanjawan.

Pengurusan Perbelanjaan

Sumber Manusia

Urus kakitangan anda dengan cekap menggunakan Modul HR OfficeCentral. Anda mempunyai profil kakitangan dan rekod sejarah, pengurusan cuti, tuntutan dan kerja lebih masa, pergerakan, kehadiran termasuk antara muka kepada mesin, Kemahiran Kakitangan, Jurang Kemahiran, Analisis Keperluan Latihan dan rekod latihan.

Perakaunan pelbagai lokasi

Portal Kakitangan

Alihkan pengurusan HR anda ke peringkat seterusnya. Modul HR menyediakan portal layan diri di mana anda kakitangan boleh mendapatkan perkhidmatan dalam talian. Cuti, kehadiran, tuntutan, kerja lebih masa, slip gaji, memohon latihan, profil kakitangan dan rekod sejarah.

Perakaunan Projek

Gaji

Uruskan senarai gaji anda dengan cekap. Bersepadu dengan borang dan pengiraan yang diperlukan kerajaan seperti KWSP, PERKESO, PSMB, EIS, Zakat dan LHDN. Sediakan juga data pembayaran mengikut pelbagai format bank. Disepadukan dengan modul cuti HR, tuntutan dan lebih masa.

Laporan yang dihasilkan secara automatik

Pembelian

Uruskan senarai gaji anda dengan cekap. Bersepadu dengan borang dan pengiraan yang diperlukan kerajaan seperti KWSP, PERKESO, PSMB, EIS, Zakat dan LHDN. Sediakan juga data pembayaran mengikut pelbagai format bank. Disepadukan dengan modul cuti HR, tuntutan dan lebih masa.

Membeli

Pengurusan Perhubungan Pelanggan

Sediakan pasukan jualan anda alat automasi jualan yang sangat berkuasa. Terokai bagaimana petunjuk dan modul pengurusan Akaun boleh meningkatkan keberkesanan anda. Gunakan pengurusan KPI Jualan untuk mengurus pasukan jualan anda. Manfaat daripada papan pemuka Jualan dan modul Komunikasi yang berkuasa. Modul ini biasanya tidak diminta dalam SAGA tetapi anda boleh menambah ini untuk operasi anda.

Bersepadu

Portal Pelanggan

Sediakan pasukan jualan anda alat automasi jualan yang sangat berkuasa. Terokai bagaimana petunjuk dan modul pengurusan Akaun boleh meningkatkan keberkesanan anda. Gunakan pengurusan KPI Jualan untuk mengurus pasukan jualan anda. Manfaat daripada papan pemuka Jualan dan modul Komunikasi yang berkuasa.

Pengebilan Automatik

Portal Pelanggan

Bawa tahap perkhidmatan pelanggan anda ke peringkat syarikat antarabangsa menggunakan Portal Pelanggan dalam talian 24/7. Pelanggan anda boleh mendapatkan perkhidmatan diri dalam melihat sebut harga anda, pesanan mereka, invois dan resit untuk pembayaran mereka. Anda boleh menyepadukan Payment Gateway untuk menerima pembayaran dalam talian daripada pelanggan anda.

Pembayaran Dalam Talian

Pengurusan inventori

Urus inventori anda dengan baik menggunakan sistem ini. Mengetahui transaksi inventori anda secara terperinci mungkin akan menjadikan kerugian kepada keuntungan. Gunakan Modul Inventori untuk membantu anda menganalisis urus niaga anda, perkara yang perlu dipesan, jumlah yang perlu dipesan dan bila untuk dipesan.

Profil Solusi ERP untuk PKS OfficeCentral untuk anda

Lihat Apa Para Pelanggan
Kami Katakan